Úvod Vše o nákupu

Vše o nákupu

V této kapitole Vám naznačíme, jak co nejefektivněji nakupovat v našem internetovém obchodě.

Hledání zboží

  1. Pokud neznáte aspoň částečný název zboží, který hledáte, můžete zboží vyhledávat v kategoriích umístěných v levém menu.
  2. Jestliže už víte, co chcete, použijte vyhledávání. V horní části stránky naleznete řádek pro hledání, který vás ve spolupráci s našeptávačem dovede k požadovanému zboží. Je třeba zadat alespoň 3 znaky.
  3. Pokud nenacházíte to, co chcete, zadejte požadavek vyplněním jednoduchého dotazníku. Nesnažíme se mít na webu veškerý sortiment, který prodáváme.

Dostupnost zboží

  1. Pokud je u zboží uvedeno "Skladem", znamená to, že zboží je standardně skladem u nás v kamenné prodejně. Po objednání tohoto zboží přes internet můžeme toto zboží ihned expedovat.
  2. U software, který není distribuován v krabicové verzi je ve většině případů uvedeno "EDS - Ihned k dodání". Tento software je ve většině případů instalován ze zaslaného odkazu a je ihned k dispozici v Trial verzích a můžete ho ihned začít bez omezení používat. Instalaci, pokud si na ni netroufáte, můžeme udělat vzdáleně za Vás. Po úhradě zálohové faktury Vám zašleme licenční číslo k ostré verzi.
  3. Jestliže je u zboží uvedeno "Zboží na externím skladě", jde o zboží které je skladem u našich autorizovaných dodavatelů a ve většině případů jsme Vám schopni toto zboží dodat již na druhý den po jeho objednání. Týká se to vetšiny zboží. Pokud objednávku provedete do 12 hodin dopoledne, jsme schopni většinu zboží dodat ještě tentýž den po 16 hodině.
  4. Pokud je u zboží uvedeno "Na dotaz", jde rovněž o zboží, které je ve většině případů skladem u našich autorizovaných dodavatelů, ale u tohoto zboží nesynchronizujeme skladovou dostupnout. Zde si prosím dostupnost ověřte telefonickým nebo mailovým dotazem.

Košík (Pokladna)

  1. Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka Koupit. Předbízí se jeden kus. Počet kusů si můžete upravit před stlačením tlačítka Koupit nebo pak následně v Pokladně.
  2. V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, počet kusů (můžete ho libovolně měnit) a cenu bez a s DPH.
  3. Na obsah košíku můžete přejít v průběhu objednávání položky nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.

Doprava, Zákazník, Platba

  1. Zvolte způsob odběru zboží. (Pozn. U některého zboží typu software je automaticky nabízena cena dopravy zdarma a distribuce elektronickou cestou.)
  2. Můžete volit způsob dopravy mezi osobním odběrem na pobočce nebo dopravní společností PPL.
  3. Nový zákazník, pokud u nás nakupujete poprvé - zadejte adresu doručení, pokud nakupujete jako firma, doplňte fakturační údaje.
  4. Registrovaný zákazník, pokud jste již u nás nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem, vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali.
  5. Zvolte způsob platby. Doplňte e-mail a kontaktní telefon.
  6. Při osobním odběru zboží na prodejně můžete platit platební kartou.

E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit. Doplňující informace k objednávce můžete zadat do poznámky.

Dokončení objednávky

Před odesláním objednávky se můžete znovu seznámit s Obchodními podmínkami.

Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka "Odeslat objednávku".

Další postup

  1. O každém kroku ve vyřizování vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, můžete do doby potvrzení Vaší objednávky učinit z potvrzovacího mailu nebo nás kontaktujte telefonicky na čísle 591 142 142.
  2. Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci budete samozřejmě informováni, pokud nastane. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého přišly.

Rychlý kontakt:

  591 142 142

Prodejna: Mírová 297/17
703 00 Ostrava-Vítkovice
E-mail: pimpala@pimpala.cz

Naše souřadnice:

49°48´52.803´´ N, 18°16´17.020´´ E (49.8148046, 18.2717461)

Na prodejně můžete použít platební karty:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


© 2017, Ing. Antonín Pohludka – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Eshop vytvořila eBRÁNA | eBRÁNA eshop s propojením na IS | Marketing eshopu

Přeskočit na začátek stránky