Přihlašovací formulář
Přihlašovací jméno
Přihlašovací heslo




Zapomenuté heslo|Zaregistrovat se
Osobní údajeObjednávkyPorovnáníOblíbenéReklamaceOdhlášení
Zpět

Jak objednat servisní zásah

 

Pro okamžité řešení zejména softwarového nastavení můžete využít naši vzdálenou "On-line podporu" přes TeamViewer.

Na telefonním čisle (+420) 591 142 142, provolba "2" si sjednejte s technikem konkrétní servisní zásah. Technik určí, zda je servisní zásah možný uskutečnit vzdáleně nebo jinak.

Pokud se rozhodnete zařízení dopravit k nám do servisu, můžete tak učinit v provozní době servisu a to od 7,30 do 16,30 hodin. O průběhu opravy budete průběžně informování telefonicky nebo mailem.

 

Ceník základních servisních prací:

  Popis Cena v Kč bez DPH Cena v Kč s DPH
 Diagnostika závady 300,- 363,-
 Práce servisního technika na bežném HW a  SW (1 hodina ) 600,- 726,-
 Práce servisního technika na serveru a specifckém HW a SW (1 hodina ) 790,- 956,-
 Běžné elektroinstalační práce (1 hodina) 425,- 515,-

 

 

Samozřejmě, že jsou situace, kdy je třeba servisní práce řešit u zákazníka. Jedná se hlavně o práce spojené s problémy na počítačových sítích, problémy s tiskem či konkrétním softwarem, kdy je výhodnější tento problém vyřešit v součinnosti se zákazníkem. V těchto případech řešíme servis v místech instalace, jak u svých stálých zákazníků, tak i v dalších případech.