(+420) 591 142 142 . . . . od 7,30 do 16,00 hodin
Hledej
Košík
je prázdný
Menu

Jak objednat servis, ceník prací

 


Revize - aktualizováno 1. prosince 2019


 

Pro okamžité řešení zejména softwarového nastavení
můžete využít naši vzdálenou "On-line podporu" přes TeamViewer.

Na telefonním čisle (+420) 591 142 142, provolba "2" si sjednejte s technikem konkrétní servisní zásah. Technik určí, zda je servisní zásah možný uskutečnit vzdáleně nebo jinak.

Pokud se rozhodnete zařízení dopravit k nám do servisu, můžete tak učinit v provozní době servisu a to od 7,30 do 16,30 hodin. O průběhu opravy budete průběžně informování telefonicky nebo mailem.

 

Ceník základních servisních prací:

  Popis Cena v Kč bez DPH Cena v Kč s DPH
 Diagnostika závady (1 zakázka)
 
(Prvotní diagnostika závady zařízení před návrhem na jeho opravu)
300,- 363,-
 Práce servisního technika na bežném HW a  SW (1 hodina)
 
(běžné opravy počítačů, notebooků a práce na klientském OS, Money S3 a podobně)
600,- 726,-
 Práce servisního technika na serverech a specifickém HW a SW (1 hodina)
 (Nastavení firewallů, serverového OS, Money S4, Prodejna SQL, CONTO. pokladny EET a podobně)
790,- 956,-
 Běžné základní elektroinstalační práce (1 hodina) 425,- 515,-

 

Samozřejmě, že jsou situace, kdy je třeba servisní práce řešit u zákazníka. Jedná se hlavně o práce spojené s problémy na počítačových sítích, problémy s tiskem či konkrétním softwarem, kdy je výhodnější tento problém vyřešit v součinnosti se zákazníkem. V těchto případech řešíme servis v místech instalace, jak u svých stálých zákazníků, tak i v dalších případech.