Jak objednat servis, ceník prací

 


Revize - aktualizováno 16. března 2021


 

Pro okamžité řešení zejména softwarového nastavení
můžete využít naši vzdálenou "On-line podporu" přes software SUPREMO.

Na telefonním čísle (+420) 591 142 142, provolba "2" si s technikem sjednejte konkrétní servisní zásah. Technik určí, zda je servisní zásah možný uskutečnit vzdáleně nebo jinak.

Pokud se rozhodnete zařízení dopravit k nám do servisu, můžete tak učinit osobně v provozní době servisu a to od 7,30 do 16,30 hodin. O průběhu opravy Vás budete průběžně informovat telefonicky nebo mailem.
Po dohodě je možné, abychom servisované zařízení vyzvedli přímo u Vás nebo ho k nám můžete zaslat přepravní službou PPL. V tomto případě nás vždy nejdříve kontaktujte.

Ceník základních servisních prací:

  Popis úkonu Cena v Kč bez DPH Cena v Kč s DPH
 Diagnostika závady zařízení (1 zakázka)
 
(Prvotní diagnostika závady zařízení před návrhem na jeho opravu)
300,- 363,00
 Diagnostika závady zařízení s následnou opravou (1 zakázka)
 
(Prvotní diagnostika závady zařízení s následnou opravou)
zdarma  
 Práce servisního technika na běžném HW a  SW (1 hodina)
 
(Běžné opravy počítačů, notebooků a práce na klientském OS, Money S3 a podobně)
630,- 762,30
 Práce servisního technika na specifickém HW a SW (1 hodina)
 (Běžná nastavení software Money S4, Prodejna SQL, CONTO. pokladny EET a podobně)
790,- 955,90
 Práce servisního technika na serverech a specializovaná nastavení SW (1 hodina)
 (Nastavení firewallů, serverového OS, specializovaná nastavení Money S4, Mobile S4 a podobně)
990,- 1.197,90
 Běžné základní elektroinstalační práce (1 hodina)
 (Instalace kabelů, elektroinstalačních lišt a dalších montážních prvků)
425,- 514,25
 Odborné elektroinstalační práce (1 hodina)
 
(Instalace protipožárních průchodů a další elektro práce na zařízeních do 1000 V)
630,- 762,30
 Doprava vlastními vozidly (1 km)
 (Doprava k servisnímu zásahu mimo spádovou oblast. Budete upozorněni předem.)
8,- 9,68

 

Samozřejmě, že jsou situace, kdy je třeba servisní práce řešit u zákazníka. Jedná se hlavně o práce spojené s problémy na počítačových sítích, problémy s tiskem či konkrétním softwarem, kdy je výhodnější tento problém vyřešit v součinnosti se zákazníkem. V těchto případech řešíme servis v místech instalace, jak u svých stálých zákazníků, tak i v dalších případech.