Jak objednat servis, ceník prací
Revize - aktualizováno 1. prosince 2021
Pro okamžité řešení zejména softwarového nastavení
můžete využít naši vzdálenou "On-line podporu" přes software SUPREMO.
Na telefonním čísle (+420) 591 142 142, provolba "2" si s technikem sjednejte konkrétní servisní zásah. Technik určí, zda je servisní zásah možný uskutečnit vzdáleně nebo jinak.
Pokud se rozhodnete zařízení dopravit k nám do servisu, můžete tak učinit osobně v provozní době servisu a to od 7,30 do 16,30 hodin. O průběhu opravy Vás budete průběžně informovat telefonicky nebo mailem.
Po dohodě je možné, abychom servisované zařízení vyzvedli přímo u Vás nebo ho k nám můžete zaslat přepravní službou PPL. V tomto případě nás vždy nejdříve kontaktujte.
Ceník základních servisních prací:
Popis úkonu | Cena v Kč bez DPH | Cena v Kč s DPH |
---|---|---|
Diagnostika závady zařízení (1 zakázka) (Prvotní diagnostika závady zařízení před návrhem na jeho opravu) | 300,- | 363,00 |
Diagnostika závady zařízení s následnou opravou (1 zakázka) (Prvotní diagnostika závady zařízení s následnou opravou) | Zdarma | |
Práce servisního technika na běžném HW a SW (1 hodina) (Běžné opravy počítačů, notebooků a práce na klientském OS, Money S3 a podobně) | 650,- | 786,50 |
Práce servisního technika na specifickém HW a SW (1 hodina) (Běžná nastavení software Money S4, Prodejna SQL, CONTO. pokladny EET a podobně) | 800,- | 968,00 |
Práce servisního technika na serverech a specializovaná nastavení SW (1 hodina) (Nastavení firewallů, serverového OS, specializovaná nastavení Money S4, Mobile S4 a podobně) | 1.000,- | 1.210,00 |
Běžné základní elektroinstalační práce (1 hodina) (Instalace kabelů, elektroinstalačních lišt a dalších montážních prvků) | 450,- | 544,50 |
Odborné elektroinstalační práce (1 hodina) (Instalace protipožárních průchodů a další elektro práce na zařízeních do 1000 V) | 650,- | 786,50 |
Doprava vlastními vozidly (1 km) (Doprava k servisnímu zásahu mimo spádovou oblast. Budete upozorněni předem.) | 8,- | 9,68 |
Samozřejmě, že jsou situace, kdy je třeba servisní práce řešit u zákazníka. Jedná se hlavně o práce spojené s problémy na počítačových sítích, problémy s tiskem či konkrétním softwarem, kdy je výhodnější tento problém vyřešit v součinnosti se zákazníkem. V těchto případech řešíme servis v místech instalace, jak u svých stálých zákazníků, tak i v dalších případech.