Servis IT, ceník prací


Revize - aktualizováno 25. listopadu 2022


Servis výpočetní techniky

Servis a opravy výpočetní techniky provádíme již od roku 1995. Rukama nám tedy prošlo mnoho různých zařízení z oblasti výpočetní techniky a někdy to byly docela velké kuriozity, co po nás zákazníci chtěli.
V současné době servisujeme výpočetní techniku v naší provozovně nebo vyjíždíme za zákazníkem. Každý servis je o individuálním přístupu k danému problému.
Před každým servisem se provede základní diagnostika s odhadem ceny za daný servisní zákrok. Pokud během servisu zjistíme další skryté závady tak další postup opravy vždy konzultujeme se zákazníkem.
Doba, kdy se všechny problémy řešily výměnou klasického disku za SSD disk již dávno pominula.

Instalace nových zařízení

V naší nabídce najdete širokou nabídku zařízení výpočetní techniky (počítače, notebooky, tiskárny, routery ...). Ne každý uživatel si troufne dané zařízení optimálně nainstalovat a nastavit. Přesně pro tyto případy jsme tady my, kdy Vám zařízení nejen zprovozníme (nainstalujeme), ale provedeme i další potřebné úkony. Jedná se zejména o instalace softwarů, které jste užívali na starších zařízeních, ale i přenos dat a nastavení vašeho uživatelského prostředí. Vše se neustále vyvíjí a i nároky na znalost instalace se neustále rozšiřuje.

Poradenství, prodej, instalace a implementace ekonomických a pokladních systémů, pokladen

Jsme autorizovaným partnerem společnosti SEYFOR, a.s. pro oblast ekonomických softwarů SMB Money S3 a ERP softwarů Money S4 a S5. Pro tyto softwary poskytujeme komplexní prodejní a servisní činnost našimi certifikovanými pracovníky. Další částí ekonomického portfolia jsou pokladní systémy Prodejna SQL, CONTO a DOTYKAČKA. Nedílnou součástí je i prodej a servis autonomních pokladen EURO, CHD a QUORION. 

 

Jak na to?

Pokud jste z okolí, můžete k nám zařízení osobně doručit a individuálně se na servise domluvit.
V dalších případech zatelefonujte na číslo (+420) 591 142 142, provolba "2" a s technikem zkonzultujte servisní zásah. Technik určí, zda je servisní zásah možný uskutečnit vzdáleně nebo jinak.

Vzdáleně lze řešit např. instalaci a nastavení programů, kdy můžeme využít naši vzdálenou podporu pomocí software na vzdálené připojení. Podmínkou je, že Vám funguje internet a technik se k Vám připojí a spolu s Vámi může problém On-line vyřešit.
Pro vzdálené ovládání využíváme software SUPREMO. Klienta s našim logem si můžete stáhnout z odkazu: "Software pro vzdálený servis" 

Pokud se jedná o hardwarový problém, nezbývá nic jiného než zařízení servisovat u nás na firmě. Provozní doba servisu je od 8:00 do 16:00 hodin. O průběhu opravy Vás budete průběžně informovat telefonicky nebo mailem.
Po dohodě je možné, abychom servisované zařízení vyzvedli přímo u Vás nebo ho k nám můžete zaslat přepravní službou. V tomto případě nás vždy nejdříve kontaktujte.

Ceník základních servisních prací:

  Popis úkonu Cena v Kč bez DPH Cena v Kč s DPH
 Diagnostika závady zařízení (1 zakázka)
 
(Prvotní diagnostika závady zařízení před návrhem na jeho opravu)
300,- 363,00
 Diagnostika závady zařízení s následnou opravou (1 zakázka)
 
(Prvotní diagnostika závady zařízení s následnou opravou)
  Zdarma
 Práce servisního technika na HW a SW (1 hodina)
 (Servis IT, běžná nastavení software, Money S4, Prodejna SQL, CONTO. pokladny EET a podobně)
800,- 968,00
 Práce servisního technika na serverech a specializovaná nastavení SW (1 hodina)
 (Nastavení firewallů, serverového OS, specializovaná nastavení Money S4, Mobile S4 a podobně)
1.000,- 1.210,00
 Doprava vlastními vozidly (1 km)
 (Doprava k servisnímu zásahu mimo spádovou oblast. Budete upozorněni předem.)
10,40 12,584

 

Servisní smlouva

Firemním zákazníkům nabízíme provádění servisu na základě servisní smlouvy. V servisní smlouvě je pak  definován nejen rozsah, ale i další individuální podmínky zákazníka. V tomto případě nás oslovte a pokusíme se najít řešení.  

Poptávky prosím zadávejte výhradně přes "Kontaktní formulář".
Na emailové dotazy bez uvedení jména a kontaktního telefonu nebudeme reagovat.