Dostupnost produktů

 


Revize - aktualizováno 11. května 2020 



Skladová dostupnost produktů v E-SHOPU


1. Pokud je u produktu uvedeno "Skladem". Po objednání tohoto zboží přes internet můžeme toto zboží ihned expedovat nebo si ho můžete osobně vyzvednout na prodejně. Neznamená to však, že je vždy v kamenné prodejně k dispozici bez předchozí objednávky. Pracujeme s reálným časem. Aktualizace skladu prodejny probíhá jednou za hodinu.

2.  U software, který je distribuován elektronicky (ESD-elektronická softwarová distribuce) je uvedená dostupnost "okamžitě" nebo "Skladem". Tento software je ve většině případů instalován ze zaslaného odkazu a od nás po jeho úhradě obdržíte licenční číslo k plné verzi. Ve většině případů si software můžete odzkoušet na zkušební verzi, která je ihned k dispozici. 
Instalaci, pokud si na ni netroufáte, můžeme udělat vzdáleně za Vás.

3.  Objednávky potvrzené do 15 hodin expedujeme tentýž pracovní den přepravní službou DPD. Pokud si zboží chcete osobně vyzvednout tentýž den na prodejně v Ostravě-Vítkovicích, musíme Vaši objednávku obdržet do 12 hodin. 

4.  Pokud je u produktu uvedeno "Na dotaz", jde o zboží, které je ve většině případů rovněž dostupné u našich autorizovaných dodavatelů, ale u tohoto zboží nesynchronizujeme jeho skladovou dostupnost. Zde si prosím dostupnost ověřte telefonicky na čísle 591 142 142, provolba "1" (obchodní oddělení) nebo využijte  odkaz u produktu - "Dotaz prodejci".